torstai 10. joulukuuta 2009

NYX Jumbo penejä

Jumbo penejä tuli tilattua Cherry culturesta. Tahtoi niitä luomivärin pohjustajiksi. Värillä on väliä ja minulla on hieman puutetta vaaleanpunaisita pohjustajista. Ostoskoriin sujahtivat Milk, Black bean, Strawberry milk, Lavender, Purple ja Hot pink. Eiköhän näillä taas pärjätä.

Postareita piti pulittaa $9.43 ja kynät olivat $3.00/kpl. Parisen viikkoa odottelin pakettia. Tykkään näistä kynistä koska nämä ovat pehmeitä ja näihin tarttuu luomiväri hyvin.


Kuvan saa klikattua isoksi lähempää tarkastelua varten. Jos haluatte swatchia voin yrittää ottaa päivänvalon aikaan.


Ensin testiin pääsin Purple kynä MAC lomivärin Stars`n`rocket alle. Ulkonurkassa Top knot ja häivytyksessä ja kulmaluulla Pincurl.
Täytyy sanoa olevani yllättynyt, Stars`n`rocketin sävy ei ole ikinä pompannut noin hyvin esiin! Mutta oli tässä varjopuolikin. En tiedä olinko huono käyttäjä ja laitoin Purplea liikaa tai liian paksulti koska ihan parissa tunnissa tämä pakeni luomivakoon totaalisesti. Iltapäivällä kukaan ei olisi tunnistanut meikkibloggariksi karmeiden kuppasilmien takia.

Mutta kokeilen huomenna eri väriä ja ehkä ohuemmin ;)

18 kommenttia:

  1. Mä olen tykännyt käyttää Jumbo Penciliä sävyssä Cottage Cheese, jos olen halunnut esimerkiksi mattaluomiväreihin erilaisen säväyksen. Tuo on siis helmiäisvalkoinen kynä, esimerkiksi tumma mattavioletti näyttää aika upealta sen päälle levitettynä :)

    VastaaPoista
  2. Kuinka aikasin sie oikein oo heränny?? Tai miten oot ees jaksanu noin aikasten alkaa postaan? :D Mullahan loppu kyllä itelläki melko aikasten uni (viideltä), mutta ei tullut mielenvieressäkään alkaa postailla :D Ihania meikkikyniä!

    VastaaPoista
  3. Mulla on myös yksi tuollainen NYX kynä ja se menee tosi helposti luomivakoon. En ole sitä pitkään aikaan käyttänytkään. Täytyy kokeilla josko UDPP auttaisi tuohon ongelmaan. Muuten ovat kyllä ihania, kun varovasti levittää :)

    VastaaPoista
  4. Itselläni on käynyt sama juttu. Jos udpp pohjustaa ja laitan siihen päälle jumbopenin+luomiväri seuraa järkyttävä vakoefekti. Paint potin päällä toimii jo paremmin, mutten ole täysin tyytyväinen. Meni hermot kokeiluihin ja siihen että muutaman tunnin päästä näytin aivan järkyttävältä. Olen oikeastaan luopunut niiden kanssa kokeiluista...

    VastaaPoista
  5. Eipä olisi tunnistanut Stars'n'Rocketiksi kun näytti niin vahvalta violetilta! Mullekin on tulossa noita kyniä postissa, taisin ottaa Hot pinkin ja Orangen, ehkä Milkinkin. Tilasin varovasti, koska luin MUA:sta varoituksia tuosta kynän pysyvyydestä. Suosittelivat muuten kokeilemaan UDPP:ta tms. primeria kynän alle pysyvyyden parantamiseksi!

    VastaaPoista
  6. Sagu: Kiitos vinkistä, täytyy harkita sitäkin sävyä jos näihin intoutuu :)

    HeDa: Postaukset tulee yleensä ajastuksella jotta aamulla olisi tuoretta luettavaa Hesarin sijaan ;)
    Mutta herään jo kyllä 4.30-05.30 mutta en ennätä käydä koneella aamuisin.

    Polishaholic: Sama homma taas tänään, Strawberry milk on levitetty 9t sitten ja on jo luomivaossa mutta ei niin pahasti kuin Purple! Levitin vähän ohuemmin. Täytyypä kokeilla UDPP alle :)

    Weezer: Ahaa, sinä olit kokeillut UDPP:n kanssa huonoin seurauksin. Jospa minulla sujuisi paremmin niin ei ihan lyttyyn haukuta näitä ;D

    keijukainen: Ei tosiaan uskoisi samaksi violetiksi. Ihan eri mallin tuli sävy esille!

    VastaaPoista
  7. Käytän näitä pohjustajan kanssa ja annostelen ne sormen kautta luomelle, silti ne vakoontuu, jos ei hetkessä niin ainakin työpäivän aikana, varsinkin sisänurkasta.

    Ostin Oysterin viimeksi kun aattelin se olevan hieman baby pink, mutta se on aika näkymätön.

    Mulla on Oyster, Purple, Milk, Yogurt ja Yellow.

    VastaaPoista
  8. Mun onkin pitänyt tilata CherryCulturesta juuri noita Nyxin Jumbo Pencejä. Sulla ei ollut mitään ongelmia siis? Olen pari kertaa jo ostoskorin täyttänyt, mutta jänistänyt. :D

    VastaaPoista
  9. Ihan vinkkinä, nuo ovat tosi hyviä pitämään glitteriä paikoillaan luomilla! :D Itse omistan tuon Black Beanin, töpsöttelin sen päälle ensin hieman grimasin mustaa luomaria ja sitten glitteriä ja säihkysilmät pysyivät koko baari-illan suht moitteettömina.

    VastaaPoista
  10. Mulla myös vakoontuu NYXin kynät, siksi möinkin toisen pois. Cottage Cheesen jätin erikoisefektejä varten. Minusta NYXin kynät on ihan liian rasvaisia. Harmi, kun väriskaala on niin herkullinen.

    VastaaPoista
  11. Höh, onpas ikävää kuulla että kaikilla muillakin on ollut ongelmia noiden kanssa. Huomenna on vähän paremmin aikaa meikkikokeisiin joten laitan varmaan UDPP:n alle.

    CherryCulturesta olen monet kerrat tilannut ja kaikki on ollut aina ok :)

    VastaaPoista
  12. "Kuppasilmät" LOL! :D Mut toi on kyllä inhottava ilmiö. Kertoilehan jos pysyy paremmin UDPPn kanssa.

    VastaaPoista
  13. Jeps minä kertoilen kunhan ennättää testata :) joulukiireet alkaa töissä ja pitää niin aikasten mennä ettei aina jaksa meikata hirveästi...

    VastaaPoista
  14. Moih! Onko noissa CherryCulturen tilauksissa aina postarit ton verran vai tuleeko jotenki painon mukaan?

    T: Sitruuna

    VastaaPoista
  15. Hei mua kiinnostais tietää noista kynistä, et kuin hyvin ne toimii myös silmän ulko- ja sisärajauksissa?

    Mä rakastuin NYXin pigmentteihin ja mosaiikkeihin. Kun on UDPP pohjalla, nii pigmentit kyllä loistaa ja pysyy!!! On piirun verran jopa parempia kun Make Up Storen tai Goshin eye dustit.

    VastaaPoista
  16. ^Jotenkin en jaksa uskoa että pysyvät. Nämä ei pysyneet pohjustuksessa yhtään. Yksi mulla vielä on mutta en ole nyt käyttänyt.
    Kannattaa googlettaa kokemuksia tai löytyykö MUA:sta arvosteluja? ( Make up alley )

    VastaaPoista
  17. Okay, kiitti tiedosta. Ehkä mä sit jätän kynät hommaamatta. ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥