lauantai 28. marraskuuta 2009

Konadia...


Joka toisessa kynnessä 2NITE sininen ja turkoosi DV8 toisissa. Konadlaatta m65. Käytin Konanointiin Chinan Khrome kokoelman Millennium lakkaa. Sopii kyllä hyvin näihin puuhiin.

Minusta tuosta kuviosta tulee mieleen joulupallot! Hämärää...

Tänään CN menee pikkujouluihin. Asu, meikki ja hiukset päätin eilen illalla aika viime tingassa mutta sama kai minkä näköisenä siellä on kun kaikki ovat humalassa paitsi mä :D esittelen huomenna illan lookkia...

Ihan OT taas hölöhölö kaikkea selitän mutta katselin lakkakokoelmaa ja tajusin että mulla on ehkä 1 lakka jota en ikinä ole tänne kuvannut! Hih, se täytyykin kuvata ennenkuin uutuuksia saapuu O_o mulla on ollutkin tylsää kun ei ole yhtään uutta lakkaa...


Ihana subflava antoi minulle palkinnon, kiitos paljon :) tällä kertaa en linkitä eteenpäin vaan kaikki saavat VIP palkinnon jotka jaksavat lukea blogiani :) ihana kisulimisuli ja käykää katsomassa subflavan kynsiä!

14 kommenttia:

  1. Saakos noita Konad-laattoja mistään liikkeistä, kun olisi nettikaupasta tilaamista helpompaa? (:

    VastaaPoista
  2. Onpa kyllä ihanat kynnet! Aivan mahtavan upeat, ja mullekin tulee jostain syystä joulu mieleen. :)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: CesarsShopin kaupasta Helsingistä voit käydä ostamassa tuotteita :

    http://www.cesarsshop.fi/noutopiste-i-59.html

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet! Mulle tuli mieleen todella kaunis lahjapaperi noista :)

    VastaaPoista
  5. I love this combination - you always have unique ideas :-)

    VastaaPoista
  6. Joulumusaa soimaan, sesonki-kynnet on hienot!

    VastaaPoista
  7. Ainiin, mun piti myös kommentoida Bloggerin outoa tapaa julkaista kommentit nykyään ihan satunnaisessa järjestyksessä, huomaan että sunkin kommenttiboksissa näkyy sama ilmiö. Kommenttienhan pitäisi tulla näkyviin aikajärjestyksessä, mutta nytkin on tämän tekstin kommenteissa ekana klo 11:03 lähetetty komma, sitten 10:30....

    VastaaPoista
  8. Inkivääri: Joo ja joskus vaikka klikkailen kaikki kommentit näkyviin, se ei hyväksy kaikkia?!
    Olen pistänyt merkille tuon kellonajan kumman näkymisen. Pääasia että kuitenkin blogger toimii, kesällä oli vain ongelmia postausten ajastusten suhteen.

    VastaaPoista
  9. Nää kynnet on upeat ja menis melkein jopa mun suosikkikynsien, niiden pinkkien konad-hologrammien edelle jos lakkaus ei olis joka toinen sitä ja joka toinen tota -tyyliin tehty. :D En jostain syystä tykkää sellaisesta yhtään, mutta nää kynnet oli silti ihanat!

    VastaaPoista
  10. meme: Kiitos, minä tykkään välillä lakata erikoisesti joka toisen kynnen toisella ;)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥