maanantai 23. marraskuuta 2009

Hello Kitty meikit

Kun yhdistää sanat Hello Kitty ja kosmetiikka niin minä ainakin olen heikkona. Voiko suloisempia tuotteita olla? MAC julkaisi myöskin keväällä 09 Hello Kitty kokoelmansa mutta H&M:n nettikaupassa näin näitä uusia ihanuuksia joita täytyi tietenkin tilata.
Osa näistä on jo sold out mutta kokoelmassa oli ainakin harjaa, meikkilaukkua, kiiltoja, lahjarasioita ja suihkugeelejä.


Nämä on taas näitä kausijuttuja. HenkkaMaukka kyllä julkaisee näitä HK juttuja aika ajoin, ennestään mulla on tälläinen:


Ihanat värit näissä uusimmissa hankinnoissa. On taas värejä mistä valita. Ostin nämä kummatkin Devil ja Angel eyes paletit koska kummassakin on kivat värit ja koko sarja täytyy kerätä.


Ja sitten kun ehdin testata, laitan teille meikkikuvia ;) swatchasin nämä kyllä mutta kuvista ei kelvollisia tullut. Sanottakoon että tähän hintaan ihan hyvä pigmentti, pohjustajalla näistä saa enemmän irti. Mutta ulkonäön takia nämä ostin, eikö :)

Ostatteko te joskus meikkejä pelkästään ihanan pakkauksen vuoksi?

10 kommenttia:

  1. Minäkin tilasin tuon Devil-paletin, koska se oli niin suloinen. :) Vielä ei ole saapunut, sitä odotellessa..

    VastaaPoista
  2. Ostan aika harvoin meikkejä. Henkkamaikalla oon kyllä noita aina katsonut, mutta en koskaan ostanut kun laatu epäilyttää. :)

    VastaaPoista
  3. Nuo Hello Kityt on kyl ihkuja :) oon tainnu joskus ostaa kyl pelkän pakkauksen vuoksi

    VastaaPoista
  4. Harmittavan usein ostan makean värisiä luomivärejä, mutta ei tule ikinä käytettyä niitä :D Hupsista.

    VastaaPoista
  5. Mun Mac Kitty kiilloista on tekstit melkein kokonaan kuluneet vaikka en ole niitä kaltoin kohdellut...Dame Ednoissa on pysynyt paljon paremmin vaikka ne ovat vain tarroja.

    Kivoja Kitty-juttuja, ostin just siskon tytölle kasan kaikenlaista Kitty-tavaraa joululahjaksi..

    VastaaPoista
  6. Olen aivan hulluna HK:hon, mutta jotenkin en silti ole ostanut vielä mitään kosmetiikkaa jossa Hello Kitty esiintyy, outoa. >:0

    VastaaPoista
  7. Minullakin on muutamia nuita kitty paletteja ja olen kyllä ollut ihan tyytyväinen, ainakin tuohon pyöreään palettiin :)

    VastaaPoista
  8. mili: Mulla ei ole kuluneet vaikka pyörivät samassa meikkipussissa. Outoa...siskon tyttösi on onnellinen kun saa HK lahjoja :)

    VastaaPoista
  9. Joo, ostan. Multa löytyy muuten nuo ihan samat paletit ;)

    VastaaPoista
  10. Hihih, hyvä Heidi! Millaisia väriyhdistelmiä olet testaillut? Itse olen vasta turkoosi-sininen-ruskea-beige.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥