sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Purple crystal FOTD


Tässä Purple crystal FOTD. Pohjustuksena luomella Gosh puikkoluomivärit Love that Mint! ja Love that Violet!

On kyllä sanottava että pohjustuksen kanssa värit erottuvat.


Luomen sisänurkassa paletin minttu, lopulle luomella vasemman alakulman lila ja keskimmäinen violetti ulkonurkassa. Kulmaluulle vaalea persikka.

Eyeliner musta Lumene Blueberry ja ripsissä Lancome Fatale + Max Factor False lash effect.

En osaa sanoa tarvitsetko tätä palettia mutta minä tarvitsen. Räikeimmästä ja värikkäämmästä päästä tämä ei ole mutta korvaa hyvin Pink mayn minkä möin pois. Tässä on ihania vaaleita mutta erottuvia Iridescent värejä ja ehdottomasti tulen palettia käyttämään.

Tämä eroaa Night butterflystä sillä että NB on tavallinen ja tämä Iridescent eli violetit sävyt ei samanlaisia ole.

10 kommenttia:

  1. Oikeassa olit, värit erottuu pohjustuksen kanssa hyvin ja ne on IHANAT! Ai että kun sais vielä vaihtaa tuon oikean alakulman tilalle SC:n keskisävyn mut onneksi mulla on sen tyylinen sävy jo ennestään :)

    Ei kai tässä auta muu ku mennä huomenna Emotioniin kysymään siitä tilauksesta ja loppukuukausi syödään kaurapuuroa :D

    VastaaPoista
  2. keijukainen: Kiva että on sitten mieluinen paletti! Kyllä itsekin Diorien takia odottelen jo seuraavaa palkkaa kuumeisesti mutta joskus se on uhrauduttava hyvän asian puolesta.

    Hei muista kertoa onnistuiko tilaus!

    VastaaPoista
  3. Ihana!
    Meikkasin tänään Smoky Crystalilla ja se on upea!

    VastaaPoista
  4. milipili: Eikö olekin, tosirakkautta!

    VastaaPoista
  5. Äh, ei tule mitään. En päässyt edes Emotioniin asti kun muistin yhtäkkiä etten olekaan enää töissä vaan opiskelija joten pakko jättää Dior-hankinnat joko Sokoksen kantispäiville tai nettikauppojen varaan :(

    VastaaPoista
  6. keijukainen: Toivotaan sitten että Gardeniin niitä tulisi.

    VastaaPoista
  7. Missäs se keltanen meikki viipyy?? :)

    VastaaPoista
  8. Tuli väpellys kuvia niin ei jaksanu laittaa. Ootahan huomenna.

    VastaaPoista
  9. Kiitos vaan, mua ei kiinnostanut Purple Crystal ollenkaan vaan olin henkisesti valmistautunut molemmat paletit kauppaan, mutta enköhän mä näiden kuvien perusteella innostunut, juossut Sokokselle swatchaamaan sekä tilannut paletin! :D Nyt vaan odotellaan saapuvaksi!

    Tuo Pink May on sellainen myös mikä mun on PAKKO saada, harmi että ehdit myymään jo pois, mä metsästän sitä kissojen ja koirien kanssa ;) Nuo molemmat on mulle liian vaaleita yksinään käytettäväksi (ainakin usein, kuten ehkä tiedät mä en kauhean vaaleasti meikkaile) mutta tummempiin sävyihin yhdisteltyinä on vähintään upeita. Lääh.

    VastaaPoista
  10. Mrs Sunshine: Tarvitsetko Pink mayta ollenkaan kun Purplessa on aika samantyyliset violetit? Ja olikos sulla Graphic light, siitä saisit pinkit? Katso nyt, yritän käännyttää pois Pink maystä koska itselle ainakin oli turhan vaalea.

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥