lauantai 17. lokakuuta 2009

Green Nails



Tässä koko kynnellä OPI matta Gargantuan green grape. Paljon helpompi levittää lyhyille kynsille!

Konadlaattana m64 ja lakkana uuden Color clubin Wild at Heart kokoelman raikas vihreä Rule breaker.


Keinovalossa korostuu matan ja kiiltävän ero. Voi että tykkään näistä kynsistä! Kiitos idean nimettömälle antajalle :)

Kamalaa miten kynsistä huomaa eron kylmien ilmojen tullessa. Älyttömän kuivat kädet ja vähän halkeilevat kynsinauhat! Ahkeraa rasvailua siis tiedossa iltaisin :D

Näin muuten eilen talven ensimmäisen aura-auton toimissa! Terveisiä siis lumen keskeltä, olen vanhempieni luona viettämässä viikonloppua :)

13 kommenttia:

  1. Mulla kans sama et ku pakkanen tullu niin kädet kuivuu tosi paljon ja kynsinauhat kanssa ja sit rupee viel nahkaa lähtee tosta peukalonkynnen vierestä :s

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos Pollari :D

    sups: Hui, kannattaa käyttää kynsiöljyä ja muhittaa käsivoidetta puuvillahanskoissa :)

    VastaaPoista
  3. Onpa nätti lakkaus :) Mua huvittaa noi sun "lyhyet" kynnet, kun ne on oikeesti pitkät ;D Mulla kuivuu kynsinauhojen lisäksi kynnet ja just eilen lähti liuskana irti yksi kerros etusormen kynnen päästä, buhuu! -sh-

    VastaaPoista
  4. Voi ei -sh-, se on kyllä inhottavaa. Mulla repesi hyvin pieni pala peukusta mutta onneksi ei sattunut pahemmin.
    Ei ne oo pitkät, ainakaan verrattuna aiempiin :D oon mä jo oikeesti ihan tottunut näihin ;)

    VastaaPoista
  5. Näyttää todella nätiltä sun kynsissä.

    Ja I'm so there with you tossa käsien kuivamisessa. Yritän itsekin rasvailla mahdollisimman hyvin, mutta päsevät silti aina välillä kuivamaan.

    VastaaPoista
  6. Nam! Ei oikeastaan muuta sanottavaa. Tosi kivan näköinen lakka, olen itsekin tuota himoinnut mutta jättänyt vielä ostamatta, mutta jos se näyttää noin kivalta niin...

    VastaaPoista
  7. shiki ja mili: Thanks!

    S: Joo niin taas on ihan kamalan kuivat, ihan jatkuvasti...

    Neiti Aurinkoinen: Ehdottomasti laitat ostoslistalle :)

    VastaaPoista
  8. Oi, nää kynnet on niin ihanat että vetelee vertoja mun tänhetkisille suosikeille, sun hologrammikynsillekin! Ihan järjettömän nätit!

    VastaaPoista
  9. Kiitos meme, minustakin nämä olivat erikoiset ja tykkäsin tosi paljon. Kokeilen varmasti uudestaankin joskus :)

    VastaaPoista
  10. this is so nice.. i've been looking for a metalic green polish that good for stamping.. what polish did u used on konading? pls email me at hanniz017 at yahoo dot com thanks!! xoxo

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥