keskiviikko 24. kesäkuuta 2009

More MAC cosmetics...


ACW:stä tuli taas tänään MACcejä lisää ;D
Maksoin Sammon visa electronilla, postarit näille oli vajaat 8 dollaria. Toimitusaika alle 2 viikkoa.

Shimmermoss refill napin halusin palettiin ja väristä muutenkin olen kuullut vain kehuja. Moss scape Paint pottia olen himoinnut pitkään, samaten Post Haste luomiväri on aina ollut himotuslistalla. Luulin kyllä että olisi enemmän pinkki kun nyt taittaa aika paljon punaiseen :/

Tuonne kauppaan jäi aika paljon kaikkea kivaa, varmaan joutuu tilaamaan uudemman kerran...

7 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia :) Mä ajattelin myös shoppailla tuolla putiikissa piakkoin!

    VastaaPoista
  2. vanha postaus, mutta kommaan kuitenkin: mitä muuta oot tuolta tilaillu? minkä valkkasit postitusmenetelmäks? itse olin ihan intona tilailees macin meikkipuuterin ja concealerin, ja sainkin sitten postituskuluja prioritymaililla 16 dollaria. en tiiä onko enää kannattavaa tilata sieltä vai odottaa vaan että pääsee hesaan ostelemaan stockalta....

    VastaaPoista
  3. ^Muistaakseni postarit lisääntyy painon mukaan. Postitustapaa en muista mutta sama se on ollut kuin sulla ostoskorissa koska postarit on samaa luokkaa.
    Ehkä tuollaiset meikkipohjat ostaisin livenä niin sävy tulee oikein. Jos siis ei ole tuttu tuote? Jos on tosi paljon halvempi ja harvinaisia juttuja niin sitten tilaisin.
    Olen mä tilannut sieltä Mäkkejä usein. Vanhoihin postauksiin saa aina kommentoida jos kysymistä :)

    VastaaPoista
  4. Haluaisin kokeilla Macin Studio Fixiä, mutta osaatko auttaa sävyn valinnassa? Tilaan nykyisin mielelläni netin kautta enkä tunne ollenkaan Macin näitä tuotteita ja sävyjä.
    Valitsen aina peitevoiteen sävyksi vaaleimman tai ainakin lähes vaaleimman ja ainakin viileän sävyn, samoin kivipuuterin. Lily Lolosta mulla on Blondie ja Joe Blascosta on aikoinaan ollut Alabaster. Ihoni on vaalea, viileä ja couperosan takia punertava.
    Oon seonnut MACiin -sun ansiosta =D Siveltimet ovat iiihhania, samoin huulipunat.

    VastaaPoista
  5. ^Mä olen pahoillani mutta en osaa :( mulla ei ole MACilta yhtään meikkipohjaa ja en ole ikinä kokeillut. En siis uskalla sanoa mitään jos menee sitten väärin. Autan kyllä mielelläni ja on kiva kun kysyt(te) aina apua mutta nyt on myönnettävä etten osaa auttaa.
    MACit on kyllä muuten ihania, siveltimet ihan parhaita ja huulipunat juurikin :)

    VastaaPoista
  6. Käväisinkin äsken Hulluilla Päivillä eikä MACin ständillä ollut ruuhkaa, joten ostaa pamautin Studio Fixin. Sain myyjän avulla oikean sävyn ja nyt tiedän aina suurin piirtein mikä sävy olen MACin tuotteissa. En kyl tiedä mihin tarvitsen tätä uutta pohjaa, mut kosmetiikkaa on aina kiva himoita ja shoppailla ;-)

    VastaaPoista
  7. ^Niinhän sitä on :) kiva että löytyi oikea sävy, myyjä kyllä osaa auttaa parhaiten :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥