lauantai 13. kesäkuuta 2009

Keltaista kynsilläni? Kyllä, sekin päivä koitti!


Hihih, taisin joskus vannoa ettei keltainen mulle käy ja en ostaisi keltaista lakkaa. Mutta tämänhän ostin vahingossa.
Nubar Lemon sorbet, aluslakkana Essie Ridge filler ja päällä Poshe Super-fast drying topcoat.

Pari purnaamista tämän lakkauksen kanssa. Essien aluslakka kuivi todella hitaasti ennenkuin uskalsin laittaa Nubarin päälle. Kolmella kerroksella Nubskuun tuli pienen pieniä ilmakuplia. Ei kiva.


Pikakuivattajaksi Poshe joka oikein kauniisti samensi lakan sävyn vähän kummalliseksi. Mutta tasoitti ilmakuplat, siitä kiitos.

Mutta ei siinä vielä kaikki, aika huonosti Nubskun sorbetti pysyy kynsissä; 2 päivää ja kärjistä ihan kulunut ja lähtee paloja.

Mutta silti tykkään Nubareista, parin päivän pysyvyys on ok, koska se on lakkausvälini.

Kävin eilen Islanninhevosvaelluksella! Voi että tykkäsin. Haluaisin oman hepan :/ harmi kun taitaa oma pikku piha olla liian pieni sille ja ei varmaan tykkäisi cityelämästä.
Tosi kiva aina tehdä jotain erilaista ja normirutiineista poikkeavaa :)

6 kommenttia:

  1. Aijai mikä lakka! Tämä menee ostoslistalle. Kunpa se lista jossain vaiheessa lyhenisi... x)
    Mä olen myös haaveksinut heppavaelluksesta, mutta taitaa mennä vielä vähän aikaa että siihen on varaa. Oliko teidän retki päivän kestävä vai pitempi? Kuinkahan siinä kipeytyy paikat jos ei muuten ratsasta...

    VastaaPoista
  2. toi lakka varmaan 'hohtaa' sillai jännästi ku on ruskettunu. ainaki kuvast näyttää siltä :D

    ja oi islanninhepat on just sulosia :'>

    VastaaPoista
  3. Vaikuttaisikohan tuossa se että Nubarit on Big 3 Free -tuotteita, mutta ovatko Poshe ja Essie? Mulla ovat Nubarit pysyneet tosi hyvin saman sarjan alus- ja päällyslakan kanssa, eivätkä ole koskaan kuplineetkaan.

    VastaaPoista
  4. Blushing: Ihan parin tunnin vaellus mutta on siltikin paikat vähän kipeinä :) mutta ihanaa oli ja rakastuin mun heppaan ;)

    w2547: Kyllä, tämä käy ihanasti rusketuksen kanssa :) keltainen yleensä meikissäkin käy ruskettuneelle iholle.

    Anonyymi: En tiedä yhtään, en ole kokeillut Nubskulta muuta kuin lakkoja :)

    VastaaPoista
  5. Mä muuten joskus kanssa oon karsastanu keltaista lakkaa. Kuten myös vihreää. :D Nyt mä haalin vihreitä ja keltaisia lakkoja ja tykkään niistä. Niin se maku vaan muuttuu kaiken aikaa ja ikinä ei saa sanoa ei ikinä. :D Sen oon saannu oppia kantapään kautta. Noloa aina selittää toisille, kun mieli on muuttunu... ;D

    VastaaPoista
  6. ^Minäkin rakastan nykyään keltaista, vihreää ja jopa oranssia! Se on jännä miten mieli muuttuu :)

    VastaaPoista

♥ Thanks For The Comment ♥