sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Kesäkuun kosmetiikkaostokset

**Mainoslinkki

Ihanaa kesäkuun loppua! Kohta alkaa kauan odotettu kesäloma...tosin olin tällä viikolla ke-su sairaslomalla niin sai vähän esimakua lomasta, vaikka nyt sairasloma ei ole sama asia kuin kesäloma...mutta kurkataan tänään tämän kuukauden kosmetiikkaostokset.


**Cocopandalta löysin tuollaisen Physicians Formulan kasvopaletin missä on vähän kaikki, siksi tein tilauksen. Ja oli jotkut alet niin kaikkea ihonhoitoa mm.tuollainen perinteinen rakeellinen kuorinta Beauty Of Joseonilta. Cocopandan tilaus oli alle 50 e.


**Lykolta tilasin pitkään miettimäni Clarinsin meikkivoiteen, NYX kylmän pinkin poskipunan ja jotain muuta. Näköjään kaikki sävy sävyyn ;) Tämä tilaus pyöri siinä 52 e hujakoilla. Nyt oli muuten kaikki pakattu yksitellen kuplamuoviin ja teipattu kiinni ettei mikään ole rikki. Mutta jos olen tilannut jonkun vaikuttajan alekoodilla niin silloin kaikki seilaa yksinään ja viimeksi sain sen L`anzan suihkeen ilmaiseksi kun oli avautunut ja vähän vuotanut. Onko kukaan muu huomannut samaa pakkaamisen suhteen vai kuvittelenko vaan? Promisen tuote on kampaajalta, oisko se kympin luokkaa ollut. 


Yeppon jostain varastontyhjennyksestä ihonhoitoa jemmaan. Tämä oli aika kallis tilaus 113 e, mutta olihan tässä tietysti Huxleyta ja noita kasvojenhoitolappuja joita halusin.


Matsmartin tilauksen kosmetiikat, näiden osuus tilauksesta taisi olla 13 euron luokkaa. 

Oletko sinä tilannut Fiksuruoasta tai Matsmartista?


sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Kesän -26 tukka

Pinkistä tukasta kyseltiin kuvia joten here we go....tämä on ollut Huhtikuusta joten sorisori, on jo todellakin aika vilauttaa tätäkin! Postausta kirjoittaessa piti ihan katsoa että kyllä siitä kaksi kesää on kun viimeksi oli erikoisempi tukka. Pinkkiä silloinkin mutta vähän violetilla vivahteella. 

Tosiaan Huhtikuussa sävytettiin pinkiksi, väri oli hiukan murrettu pinkin ja ruusukullan sekoitus. Tämän kun pesi yhden kerran niin se oli täydellinen!! Liian pinkkiä en halunnut enkä halunnut että se on tosi pinkki kokoajan. Tai sellainen shokkipinkki vaan pitää olla murrettu sävy.

Tosiaan pinkissä on se helppo että vaikka väri kulahtaa tosi äkkiä, sen saa freesattua tai sitten halutessaan kulutettua blondiksi. Tässä se oli lähtenyt jo hiukan kulumaan mutta oli tosi nätti pinkki kuitenkin. Ihan paras väri siihen että haluat pinkin tukan, on Biozellin Raspberry. Käytän siis tosiaan sävyttäviä shampoota ja hoitoaineita, pääosin Four Reasons sävyjä Rose, Blush ja Rose Gold. Biozellilta Raspberry sävytykseen, ei ylläpitoon ( liian täräkkä ) ja Pearl hoitoaine ( Pearl shampoo taittaa violettiin ). Kampaajalta saisi myös suoraväriä mutta en toistaiseksi ole niitä hankkinut, kun huonoja kokemuksia että tarttuu liikaa ja pärjään mainitsemillani kun niitä olen ostanut niin monta pulloa.

Ennen kampaajaa mulla oli ehkä sellainen hunajablondi vaaleanpunaisella ripauksella. Ennen uutta käyntiä olin viimeiset pari viikkoa pessyt väriä poistavalla Biozellin shampoolla tai detox shampoolla. Tämä oli ennen kuluttamista, tosi kiva vaaleanpunainen. Olen muuten hurahtanut Kaikon vaatteisiin, voivoi...ovat aika hintavia! Mutta ihania, tämä t-paita on Lilac Anemone kuosia ja tosiaan niin ihana....ripset on Ikilalo 106 Mega Feathers. Lempparit.

Oikeastaan tämä pinkki tukka on ihan mun juttu. Kuten myös blondi! Mutta tämän kanssa on kampaajakäyntien välissä helppo käydä läpi tämä evoluutio pinkistä vaaleaan. Saa olla molempia. Halutessaan pinkin saa pois jos haluaa tai sen saa tosi pinkiksi jos siltä tuntuu. Tässä kuvassa on kamala filtteri enkä julkaissut tätä missään, mutta halusin ikuistaa ihanan värin seuraavan kampaajalla sävytyksen jälkeen. Nyt se oli vieläkin ihanampi marshmallow pink, ja tähän suositeltiin suoraväriä mutta ehkä otan sen seuraavalla kerralla elokuussa. Ripset on Ikilalo 117 Blonde Roast. Tässä olin antanut leikata latvoista enemmän huonoja pois ja kyllähän tukasta tuli terveemmän näköinen, paksumman tuntuinen ja kivempi käsitellä :)

Mitä tykkäät? Ja miten meni Juhannus?

sunnuntai 14. kesäkuuta 2026

Kesäkuun kauneussuosikit

**Mainoslinkki

Hola! Pitkästä aikaa suosikkituotteita :) näihin jokaiseen rakastuin ensisipauksella, uudet meikit on vaan best ja vitsit kun jonkun suosikin löytää heti niin se on menoa! Toivottavasti näistä saisi joku muukin hyviä tuotesuosituksia :)

Huda Beauty Color Corrector 
Tästä tilasin vahingossa sävyn Peach jonka pitäisi olla sopivampi lämpimälle ihonsävylle, mutta niin vaan tämäkin sujahti mulle hyvin. Ehkä parempi nyt kesäaikaan, talvella saattaisi olla liian värillinen. Silloin valitsen toisen sävyn näistä. Mutta onpa muuten sellainen värinkorjaaja joka peittää tummuuden, ei ole kuivattavaa ja jota riittää pieni määrä. Hudan tuotteet on aina hirmu ihania! Ihanaa kun vihdoin on löytynyt hyvä kaksikko silmien alusten meikkaamiseen :) tiedän että olen valittanut asiasta aika pitkään ja monet tuotteet testannut...

Herranen aika miten hyvä peiteaine!! Tässä on kaikki mitä voi toivoa, vihdoinkin...aika monta huonompaa tuli kokeiltua! Tämä levittyy kauniisti, on kosteuttava eikä korosta juonteita, peittää ja pysyy. Tuntuu myös että tasoittaa silmänympärysihoa?? Ainut miinus tulee pakkauksesta, peiteainetta kertyy korkin juonteisiin...mutta se on ainut huomautettava asia. Sävyjä on satamiljoonaa, minun sävy on N12 ja meni kerralla nappiin!


Herranen aika kun on hyvä meikkivoide! Ja edullinen...nimensä mukainen Lumi-Matte eli matta mutta luonnollinen, kestää iholla hyvin ja näyttää vaan niin kivalta. Tosi hyvä sekaiholle. Harmi vaan kun sävy 115 on aika tumma, menee vaan nyt kesällä. Hankin tästä vaaleamman sävyn niin voi käyttää muulloinkin. Parasta kun Maybelline on tarjouksessa usein, ei tarvii ostaa normihinnalla. Ei tosiaan ole kallis meikkivoide.


Neljä ihanaa sävyä tutulla tuoksulla, kaikki helposti yhdessä paletissa. Tykkään ihan hirveästi käyttää sitä All Stars palettiani, mutta onnistuin vähän tuhrimaan sitä highlighteria bronzerilla. Tuo on siis vähän huono homma kun ovat vierekkään, kannattaa vaikka käyttää tässä olevaa muovista välikantta suojaamaan viereinen väri kun otat toista. Tai vanulappua, paperinpalaa, mitä keksitkään. Physicians Formulan bronzerit on ihania, samaten tuo Pearl highlighter melkein kuin voita! Kokonaisuus niin herkullinen!


Ihanaa kun sain suosituksen juuri tästä sävystä! 11 Redy-Y. Set.Wet! on maukas vadelmanpunainen joka sopii kylmälle ihonsävylle tosi hyvin! Vähän pelkäsin että miten tämä kiilto pysyy mutta tämä on tavallaan lip stain, eli jättää sen tahran. En tiedä miten kuuluisi oikeasti käyttää mutta itse laitan tätä aamulla, painan huulet paperiin. Lisään päivän aikana tätä huulten keskelle ja hyvin pysyy. Ei ole lähtenyt leviämään. Vielä illallakin huulissa on väriä!! Haluan kyllä ostaa tätä muissakin sävyissä mutta pitäisi nähdä ne luonnossa.

Oliko suosikeissa kentien sun suosikkeja?